Prekių pristatymo/grąžinimo sąlygos

Pristatymo sąlygos

Siuntinių pristatymams naudojames – DPD kurjeriais.

Prekės pristatomos per 1-4 darbo dienas po mokėjimo gavimo į sąskaitą.

Pasirinkus pristatymą užsakymams taikomas pristatymo mokestis 2.90 EUR arba 3.90 EUR, priklausomai nuo pristatymo tipo. 

Prekių į Kuršių Neriją nepristatome.

Iškilus klausimams kaip gauti, pakeisti ar grąžinti prekes –  kreipkitės, rašydami el.paštu: info@jaukioskaledos.lt (bet kuriuo paros metu, atsakymą gausite kaip įmanoma greičiau) arba skambinkite telefonu: +370 685 66 888 (I-V 09:00-18:00).

Gavę siuntą patikrinkite, ar siunta nepažeista.  Jeigu siunta pažeista, informuokite apie tai siuntų gabenimo tarnybą ir nedelsdami susisiekite su mumis. Priėmus prekes ir pasirašius kurjerio pateiktą prekių perdavimo – priėmimo dokumentą be pastabų (neinformavus apie pažeidimą kurjerio), laikysime, jog Jūs patvirtinate, kad siunta yra tvarkinga ir pristatyta tinkamai.

Grąžinimo sąlygos

Prekė, kuri Pirkėjui (vartotojui) nepatinka dėl jos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo, gali būti pakeista (grąžinta) tik tuo atveju, jei nuo prekės pardavimo dienos nėra praėję daugiau kaip 14 dienų. 

Jeigu pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų arba Pirkėjui (vartotojui) nepatinka įsigytos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus teisės aktuose nurodytas prekes, kurių Pirkėjas neturi teisės keisti (grąžinti) dėl to, kad šiam nepatinka prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas), Pirkėjas privalo kreiptis į PASLAUGOS TEIKĖJĄ, adresu: info@jaukioskaledos.lt arba telefonu: +370 685 66 888

Prekės grąžinamos originalioje prekės pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Grąžinant būtina pridėti originalią sąskaitą-faktūrą, kurią Pirkėjas gavo su siunta, jei grąžinamos visos pagal sąskaita pateiktos prekės arba  sąskaitos  kopiją, jei grąžinama dalis pagal atitinkamą sąskaitą patiektų prekių, užpildytą ir pasirašytą Pirkimo –  pardavimo sutarties atsisakymo pranešimo formą.

Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.